Levering

Waar wordt er geleverd?

We leveren enkel in België. Voor leveringen in andere Europese landen stuurt u het best een e-mail naar info@sabatoshop.be.

Hoe werkt onze transportdienst?

Nadat uw bestelling is geregistreerd, ontvangt u via e-mail de datum waarop er geleverd zal worden. Deze mail, met aanduiding van het track&trace-systeem, wordt verstuurd door onze logistieke partner TLD.
Via deze mail kan u de leveringsdatum wijzigen. Indien u dit niet doet binnen de 24 uren na ontvangst van de mail, blijft de oorspronkelijke leveringsdatum behouden.
De dag voor de levering ontvangt u een tweede e-mail met daarin de bevestiging van de levering en een tijdslot.
De dag van de levering ontvangt u nog een sms van onze transportdienst met een indicatie van het leveringsuur.
Nadat u de levering hebt gekregen, ontvangt u via mail de door u afgetekende vrachtbrief, de factuur en de pakbon.

Wat betekent 'White Gloves Service'?

White Gloves Service is een dienst die wij aanbieden voor producten die een speciale behandeling vereisen. Deze producten worden door onze logistieke partner TLD voor u op het leveringsadres uitgepakt, geïnstalleerd en gedemonstreerd.
Deze dienst is gratis.

Wat zijn de transportkosten?

Al onze producten worden gratis in België geleverd, behoudens anders vermeld.
Voor eventuele leveringen in andere Europese landen stuurt u het best een e-mail naar info@sabatoshop.be

Betalen

Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd?

Wij aanvaarden Visa, Mastercards, American Express, Bancontact, PayPal.

Ontvang ik een factuur?

U ontvangt uw factuur via e-mail onmiddellijk nadat u uw bestelling hebt ontvangen en afgetekend. Mocht u toch geen factuur hebben gekregen dan kunt u dit melden via info@sabatoshop.be

Na verkoop

Wat moet ik doen als ik een vraag heb over mijn bestelling?

Stuur een e-mail naar info@sabatoshop.be
Wij antwoorden op uw vragen tijdens de week van maandag tot en met vrijdag.

Wat moet ik doen als mijn product niet werkt of beschadigd is?

Indien uw product niet werkt of beschadigd is, dient u dit uiterlijk 24 uur na ontvangst te melden via info@sabatoshop.be

Hoe verloopt het retourrecht?

Afzien van uw aankoop? Dat kan…

Bent u een consument en heeft u via onze webshop een aankoop gedaan, dan kent de wet u een termijn toe van 14 dagen om u te bedenken en af te zien van uw aankoop.

Hou er rekening mee dat hierbij wel een aantal regels gelden.

Vooreerst is het belangrijk dat u ons binnen de 14 kalenderdagen vanaf de levering van het door u aangekochte product via e-mail op retour@sabatoshop.be laat weten dat u afziet van uw aankoop. U hoeft daarbij geen reden op te geven maar we nemen er graag kennis van om zo onze dienstverlening nog te verbeteren.

Vervolgens verwachten we dat u binnen de 14 kalenderdagen na uw eerste bericht het product naar ons terugstuurt.

Aangezien we zelf voorstander zijn van een kwalitatieve levering, investeren wij in de manier waarop het product bij u wordt geleverd (met name door een koerier die daarbij duidelijke instructies krijgt). Goederen in de hoogste prijsklasse zijn zelfs voorzien van een extra dienstverlening: onze White Gloves Service. Voor dergelijke bestellingen vinden we het belangrijk dat u bij de levering geholpen wordt bij het uitpakken en het in elkaar zetten van uw product, met ook een nazicht (samen met u) van de goede werking van uw product.

Om diezelfde reden verwachten we van u een even kwalitatieve behandeling van het product. Bij het terugsturen vragen we dat u dat minimaal doet met een aangetekende zending of eveneens met een koerier en dit op uw kosten.

Ja, u mag het product uittesten maar hou er rekening mee dat voor sommige producten het openen en in gebruik nemen ervan elke retourmogelijkheid uitsluit. Van een geopende fles wijn kunnen we immers niet meer garanderen of de inhoud nog origineel is. Ook het verbreken van zegels op bepaalde producten kan ervoor zorgen dat uw retourrecht niet meer van toepassing is. Digitale producten zijn ook uitgesloten.

Geniet u van de White Gloves Service? In principe zal onze koerier samen met u ter plaatse meteen nagaan of het product correct geleverd werd.

Raadpleeg daarom goed onze voorwaarden om te weten wanneer retour kan en wanneer niet. U vindt deze voorwaarden hier.

De terugbetaling van uw geannuleerde aankoop voeren wij uit binnen de 14 dagen na de ontvangst van uw retourzending.

  • Geen producten in je winkelmand.